duminică, 16 septembrie 2012



un dietetician se adresează participanţilor la o conferinţă: 
- nu aveţi idee cât de distrugătoare sunt pentru organism unele alimente: carnea este toxică, alcoolul nu este bun, cafeaua este asemenea unui drog. dar există ceva care este mai toxic decât toate acestea la un loc. imi poate spune cineva care este acel aliment care, după ce este consumat, vă face să suferiţi foarte mult, chiar ani în şir?
un bătrânel din primul rând se ridică timid şi îşi dă cu părerea:
- să fie oare tortul de nuntă?



evoluţia mentalităţii femeii:
anii 1970 : iubeşte-mă dar fără să mă atingi. 
anii 1980 : atinge-mă dar fără să mă săruţi.
anii 1990 : sărută-mă, dar fără să mai faci altceva.
anii 2000: fă-mi orice dar nu spune la nimeni.
din 2011 : fă-mi ceva altfel spun la toată lumea că nu poţi face nimic.

6 comentarii:

Vasile Dumitru spunea...

:)
nu spune, te rog!
buna dimineata!

geanina spunea...

:)as zice ca evolutia e una destul de buna....

erys spunea...

@Vasile Dumitru: :)
...buna sa-ti fie inima!

erys spunea...

@geanina: ca si evolutia izvorului libertatii :)

pandhora spunea...

urmeaza 2012...si vorba geninei evolutia e chiar buna :))

erys spunea...

@pandhora: oare ce va urma?..."fa-mi ceva, ca de nu, ma descurc si singura"? :))