miercuri, 11 aprilie 2012

Îmbrăţişări permanente

şi totuşi trebuie să-ţi deschizi ochii.
chiar dacă te afli strâns într-o îmbrăţişare.
şi-i deschizi.
şi îmbrăţişarea se topeşte.
şi deodată lumina-ţi face rău.
aşa cum îţi face rău prea multă tăcere.
şi nici nu ştiu dacă se vede ceva în acel moment.
în afară de-un zâmbet din toată frumuseţea trupului şi-a sufletului.
nu ştiu dacă se vede vreo emoţie interioară.
nu ştiu dacă se vede vreo fractură interioară.
ştiu doar că ar fi bine să existe îmbrăţişări permanente.
şi mai multe plimbări prin suflet decât pe pământ.



13 comentarii:

Only Books spunea...

Cand deschizi ochii tot famercul se pierde... Foarte interesanta imaginea.

Dee.

dmd. spunea...

...cam puţin posibil...de acord cu dese imbrăţişări :)

erys spunea...

multumesc, dee! :)

pandhora spunea...

imbratisarea reprezinta suprema tandrete...
imi place mult desenul...

Catalin spunea...

Atunci...îi va închide la loc :)

erys spunea...

da...imi place cum spui! :)

erys spunea...

cine numara stelele stie!...:)

geanina spunea...

suprema tandrete! ce frumos a spus pandhora :). si mie mi-a placut. pop!:)

Oana spunea...

Cea mai frumoasa imbratisare... asezarea obrazului pe umar...in acelasi timp cu fruntea celuilalt odihnindu-si cutele pe umarul prieten...
Erys, de ce ma faci mereu sa plang? De ce...?

Ady spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
erys spunea...

te pup, geanina!

erys spunea...

oana, draga si sensibila-mi esti si te imbratisez cu sufletul! poate nu eu te fac sa plangi, ci ceva plange in tine...
dincolo de cuvinte, aici e-o masa rotunda. eu plang, tu plangi, noi toti radem si plangem ceea ce stim si ceea ce ne transmit niste taste de plastic...
pupici sa stearga lacrimile!

Catalin spunea...

Faci discriminări? :)
Pe mine de ce mă ignori :p