miercuri, 7 martie 2012


















toţi scriu azi despre femeie.
toţi vorbesc azi despre femeie.
ar trebui să mă despart şi eu de mine.
ca să vorbesc despre femeie.
şi ce-aş putea eu să vorbesc despre femeie?
că femeia e de neînţeles.
fiecare femeie-i o lume.
o lume neaşteptată.
sau în aşteptare.
o lume în coborâre şi-n urcare.
văzută între cer şi pământ.
simţită între aer şi lumină.
o lume nestăpânită de nimeni.
nestăpânită nici măcar de săbiile scoase din teacă.
e un fruct copt pe toate părţile şi-n adâncul lui care se poate dărui.
un ram ce ştie să înflorească şi să-şi scuture florile în petalele glasului.
intri în lumea ei şi-ţi astâmperi foamea şi setea vieţii.
intri ca şi cum ai păşi pe alte tărâmuri...
şi nu ştii când începi s-o iubeşti.
şi nu ştii dacă încetetezi s-o iubeşti.








22 de comentarii:

Catalin spunea...

Mai bine că nu se știe :)

erys spunea...

asa cred si eu :)

geanina spunea...

frumos ai descris-o :). "o lume nestapanita de nimeni", dar nu vor sa inteleaga :). pop

Cristina Lerinț spunea...

E de pus în cărţile de română! Şi de filosofie! :)

erys spunea...

mersi, geanina!
si chiar daca nu intelege cineva, lucrurile nu se schimba cu nimic...:)
te pup!

erys spunea...

n-am eu nas de manualele alternative...:))
multumesc frumos!

Cristina Lerinț spunea...

Atunci nu o să-ţi publicăm poza, iar dacă o vm face, va fi cu spatele! :D

erys spunea...

esti o dulce!

Oana spunea...

Parcă ai fi aşternut aici culori cu pana gândului...
Femeie, ce-ţi cântă astăzi inima?

erys spunea...

ei, oana, canta si ea cateva note de zahar candel...nimic sofisticat :)
dar a ta inima ce-ti canta, femeie?

Oana spunea...

tango pe ritm de vals, cu puternice nuante de baladă :) - cam haotic si amestecat, nu? asta cand o las sa cante-n voie :)
bun si zaharul candel. dar cu mierea...ce facusi?

erys spunea...

scafandrii-au iesit fara perle
astfel ca eu le-am dat a mea miere
s-o verse-n bratele si buzele marii
si scoicile sa explodeze de placere...:)

Alexandrina Cristea-Olaru spunea...

oare vom reusi sa ne pastram in timp feminitatea?!intr-o epoca in care ne luptam cu indarjire sa le fim egale LOR,concurand cot la cot in toate domeniile...simt ca ziua asta nu-si mai are rost..Da,suntem de pe Venus iar ei de pe Marte dar lasati de Dumnezeu pe pamant ca sa incercam sa ne cunoastem..
Sa ai o primavara plina de inspiratie ,asa cum ai acum!

Lavinia Dance spunea...

ai scris frumos despre femeie :)

erys spunea...

multumesc, la fel, alexandra!
eu cred ca vom reusi sa ne pastram feminitatea in ciuda obstacolelor si-a timpurilor. bunicile noastre si-au pastrat-o, mamele noastre la fel, pierderea feminitatii ar fi impotriva firii unei femei...dar de ce e nevoie de lupta? si de ce egalitate? absurd...caci se poate orbi din iubirea unei inchipuiri...gandesc ca femeia si barbatul ar trebui sa se construiasca unul pe celalalt, nu sa-si afle fiecare menirea prin absenta sau durere. si unul si celalalt exista din totdeauna. si de cand exista, ambii isi cauta la fel fericirea si rostul existentei. stii, nici adam si nici eva n-au fost fericiti. pentru ca nu s-au iubit. au facut dragoste din porunca divina. n-au fost inzestrati cu puterea intelegerii. poate ca asa va trebui sa se explice alungarea din eden...:)

erys spunea...

insasi femeia e ceva frumos :)

Oana spunea...

Hai că mi-a făcut poftă :)... de o scoică explodând :D

Pup! Chiar pup! :)

Vera spunea...

Foarte emotionante versuri...oi fi eu intr-o stare mai sensibila astazi,insa in orice caz scrii minunat.
La multi ani, draga mea!

erys spunea...

bine ca stiu acum ca esti pofticioasa! te pup!

erys spunea...

multumesc si te pup pe suflet!
la multi ani!

IULISA spunea...

Frumoase ganduri despre femeie!
La multi ani, draga mea erys!

erys spunea...

la multi ani, draga mea iulisa! iti multumesc!