luni, 23 ianuarie 2012

Salt cu paraşuta

am avut printre altele, un vis pe care n-am reuşit să-l văd împlinit. ca pe multe altele. m-a bântuit cu perseverenţă câţiva ani în şir, cu atât mai mult cu cât în fiecare dimineaţă de la dumnezeu, când autobuzul făcea la stânga din bulevard, privirea mi se lipea de un panou mare cât un petec de cer pe care scria "salturi cu paraşuta...bla, bla, bla"...

şi-am adormit fără să vreau pe canapea. 
şi visul a apărut din nou, nechemat...
când visam cu ochii deschişi, mă vedeam doar plutind în văzduh, ruptă de tot ce e pământesc, liberă, liberă, către un frumos nesfârşit...
în somn, mă vedeam cum trebuia să mă mai şi întorc din înalturi...
întoarcerea era dureroasă, ca o frângere, ca o pierdere. cu cât era mai lentă, cu atât era mai tristă. 
ca o renunţare de bună voie la o stare de fericire. 

24 de comentarii:

Catalin spunea...

Vrei să visezi ca-n povești?
Schimbă canapeaua și alege una cu arcuri!:)

erys spunea...

face zgomot :)

IULISA spunea...

Fericirea este un lucru abstract si ambiguu pentru majoritatea dintre noi.

Daca insa ne gandim la fericire ca o stare de bucurie, de implinire, de relaxare, de voie buna atunci putem gasi cai mai usoare spre aceasta stare, fie ea de moment, fie de termen mai lung.
O seara frumoasa!

pandhora spunea...

plutirea...plutirea iti lasa senzatia ca nu ai greutate si nici greutati...
dar ele exista...de aceea nici nu putem pluti...decat in vis...

erys spunea...

sau cu parasuta :)

erys spunea...

cand un om spune sincer, cu cuvintele lui "sunt fericit", pentru el fericirea nu mai e abstracta...ea poate fi orice pentru el in acel moment.
iti multumesc! o seara frumosa si tie!

Stefan spunea...

:)

geanina spunea...

:) eu nu am visat la asta si nici bantuita nu am fost, s-a intamplat pur si simplu! am acceptat provocarea inciuda faptului ca urasc inaltimile! daca as putea sa dau timpul inapoi nu as repeta isprava...nu mi-a placut la inaltime :)

erys spunea...

o zi placuta!

erys spunea...

daca n-ai fi facut-o n-ai fi stiut asta...asa ca e mai bine ca ai acceptat :)

Anonim spunea...

fericirea-i pauza între două nenorociri...

Dli spunea...

Saltul cu parasuta accelereaza adrenalina in corp, lumea vazuta de sus pare mai mica si totodata ai impresia ca esti deasupra tuturor...

Alexandrina Cristea-Olaru spunea...

e o neliniste in tine ,in ultimul timp,parca zambetul nu vrea sa mai apara pe buzele tale ,dar de scris scrii la fel de intens si fascinanat cum ne-ai obisnuit. Chiar daca nu comentez de fiecare data ,sa stii ca visez alaturi de tine si eu...la fericire!
Multumesc pt cuvintele de suflet la postarea mea ;mi-au luminat ziua!
Cu mult drag,Alexandra

Sorin spunea...

Pe asta nu am încercat-o , nu ştiu , nu mi-a trecut prin cap .
Despre paraşută , plutire , senzaţia-i enormă , riscul pe măsură indiferent care , trebuie să ştii , să crezi că reuşeşti din prima altfel nu-şi are rost încercarea , e drept există rezerva , dar riscul este ecelaşi . În vis totul se schimbă însă , capătă o altă perspectivă .

Oana spunea...

Întoarcerile la stări cunoscute, înguste sunt mereu...triste.
Dar dacă ai păstra senzaţia de plutire în suflet? O fi posibil?

erys spunea...

ei, asta-mi place, in cateva cuvinte...:)

erys spunea...

cum faci de ma simti asa bine? :)...tu ai un suflet minunat! si eu te simt ca eziti a te deschide mai mult, atat cat ai vrea, pentru ca ai multe de spus...
eu iti multumesc ca te cunosc si-mi esti draga! te imbratisez cu tot dragul!

erys spunea...

acum aproape trei ani, eram in punctul in care toate aranjamentele pentru saltul mult visat fusesera facute. hotarat, contact, aranjat, stabilit...n-am mai ajuns, caci am avut un accident la o mana, de fapt un tendon rupt in doua :) si gata cu visul. sper, doar pentru o vreme :)

erys spunea...

in cazul meu, nu cred ca e posibil sa pastrez acea senzatie. stiu bine ca trebuie sa mai si "cobor"...iar pentru asta, aleg in pripa coborarile bruste :)

erys spunea...

corect, nu se poate decat una calda, una rece...:)

Lavinia Dance spunea...

pare un vis frumos.
poate ca totusi o sa reusesti sa-l vezi implinit.

Cristina Lerinț spunea...

Să nu renunţi să visezi şi să nu renunţi la ceea ce te face fericită.
Ai încredere şi cine ştie, într-o zi va veni prinţul să te scoată la o plimbare cu paraşuta...:P

erys spunea...

sper! eu sunt pregatita :)

erys spunea...

multumesc pentru incurajare! asta cu printul mi-a placut maxim :))