vineri, 3 ianuarie 2014

Invenţii


un bărbat a inventat o femeie.
a întors-o pe toate părţile.
i-a studiat toate amănuntele.
şi-a-nceput să se joace cu ea. 
asa cum te joci cu o pisică.
apoi a inventat dragostea.
a întors-o pe toate părţile.
apoi a topit-o şi-a înotat în ea.
şi el şi invenţia lui femeia.
asa cum înoţi în mare.
şi femeia s-a agăţat de el.
şi o vreme el i-a înnoit buzele.
dar a simţit într-o noapte că se duce la fund.
şi-atunci dis de dimineaţă a inventat neînţelegerile.
neînţelegerile au inventat nişte străini.
şi străinii şi-au inventat locuri secrete.
în care să se retragă atunci când se predau.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

14 comentarii:

Anonim spunea...

Eu una cred cu-n'versunare
Ca femeia e mai mare!
Ea a inventat barbatul
si apoi a facut..... statul!
El e capul, ea e gatul
El gandeste, ea roteste! :))

erys spunea...

@Minnie:
nu zic nimic
sa te contrazic
de-i lipsesc suruburi
sau chiar roti
femeia-i cea mai cantata
dintre toti...:)

geanina spunea...

Nu stiu cine si ce a inventat.
Dar stiu ca azi cam totu-i frumos mimat.
Nimic nu am primit.
Ne facem singuri.
Ne ciondanim, ne amagim, cream si schimburi.
Ne costumam, placerea ne-o inducem.
Suntem consumatori de ceea ce producem..:)
Te pop!

Oana spunea...

Cât adevăr...

Vasile Dumitru spunea...

la naiba, nu am timp!
dar nici nu pot să tac!
îmi doresc să nu citesc în cheia jocului secund!!!
oare câte poezii am pierdut?
LA MULȚI ANI!

Catalin spunea...

Eu am inventat cerul noros și curcubeul...:)

Sorin I. spunea...

Poezie sau femeie
tot una-i...
într-o frântură de vis
o cuprinzi
când pletele-şi scaldă
în bruma dimineţii...
-----Elena Olariu


Calde urari de fericire,
la multi ani
si numai bine!

erys spunea...

@geanina:
am prmit in dar lumi si vieti
bucurii si tristeti
si iubire am primit
ca s-avem de daruit
am primit darul de-a vorbi
ca sa ne putem ciondani...
si multe daruri am primit
pe care nu le-am folosit...:)

te pup!


erys spunea...

@Oana: o parte din el...:)

erys spunea...

@Vasile Dumitru:
gandeste-te doar cate poezii n-ai pierdut! :)
la multi multi ani!

erys spunea...

@Catalin:
da, am vazut
ca si pe norisorul cel mai fin
era semnat "catalin".
si-am vazut eternitati aurii
pe care le-ai rupt din curcubee zglobii! :)

erys spunea...

@Sorin: aceleasi ganduri de bine si la multi ani! :)

Lavinia Dance spunea...

Aceste versuri sunt interesante si imi plac, dar sunt curioasa cum ti-a venit sa le scrii, adica ce te-a inspirat?
Daca nu era ultima parte a poeziei parea ca totul e perfect.

erys spunea...

@Lavinia: nu cred ca exista cineva care nu s-a amagit macar odata ca se afla intr-o secunda perfecta. ca totul se sincronizeaza perfect, ca totul se armonizeaza perfect, ca totul din jur i se revarsa in interior, luandu-i forma trupului si-a sufletului...si-apoi totul se destrama incet, la fel de incet cum totul s-a adunat laolalta.
asa si eu, m-am aflat in multe secunde perfecte si-apoi, in fata destramrii lor, m-am predat...