duminică, 3 martie 2013

Duminica in parc



 

sotul impreuna cu sotia, la plimbare prin parc:
- scumpo, incearca sa arati ca esti fericita.
- de ce?
- doamna care vine spre noi, este prima mea sotie.














o tanara statea pe o banca în parc. un individ, ce parea boschetar, se asaza langa ea si o intreaba:
– domnisoara, vreţi sa va culcati cu mine?!
– nu!
– atunci, va rog sa plecaţi din patul meu!










daca cineva arunca o piatra in tine, tu sa arunci in el cu o floare. daca floarea este intr-un ghiveci... asta e, se mai intampla!

14 comentarii:

Costea spunea...

Dumneavoastră le-aţi pictat? :)

geanina spunea...

:)
Pai bine ma Ery!! Asa ma inveti , sa arunc cu ghivece? Imi place...:))
Pop!

erys spunea...

@Costea: asta da, gluma buna! eu doar le admir. greseala mea este ca n-am specificat autorii picturilor. imi cer iertare!
prima pictura e un ury lesser, ultima e un renoir, iar cea din mijloc w. m. chase.

erys spunea...

@geanina: da' ce-are draga? in cel mai rau caz se sparge ghiveciul si atat, florile-s mai rezistente :)
te pup!

geanina spunea...

Florile!? Intotdeuna sunt rezistente....mai ales lalelele...:p

erys spunea...

@geanina: gingasie, eleganta si personalitate :) oh, ce-mi plac lalelele!

Catalin spunea...

Fiecare banca are proprietarul ei - de dormit, nu de bani :)

pandhora spunea...

trebuie sa fiu de accord cu Catalin :))
primul banc mi-a placut grozav,uneori ma gandesc la asta cand vad cupluri triste plimbandu-se prin parc :))
picturile pe acre le-ai ales sunt incantatoare!
pup draga Erys!

https://fairytaleonacid.wordpress.com/ spunea...

Interesante tare :)) . Primul a fost specific bărbătesc ! :))) . Iar cel cu floarea , demn de admirație ! Felicitări , Ery ! :x

erys spunea...

@Catalin: nu te contrazic, asa este! :)

erys spunea...

@pandhora: uneori rin parcuri putem intalni o lume aparte...ma bucur ca ti-au placut!
te pup! ce bine ca ai revenit!! :)

erys spunea...

@Amaunet C: multumesc si la fel, ma bucur ca ti-au placut! :)

C.L.M. spunea...

Buna prima poanta:D:D: hihi :D

erys spunea...

@C.L.M.: daaa, unde mai pui ca mi se si potriveste, asa ca de-aici veni si ideea unei plimbari prin parc :)