duminică, 2 decembrie 2012

Aripi

cu totii aripi am primit in dar
nu sa ne stingem zilele-n zadar
si cunostinta bucuriei ni s-a dat
nu sa ne fie zambetu-nghetat
cu propriile maini in lanturi ne-agatam
in umbre pe pamant ne transformam
samanta fericirii sadita-n suflete adanc
ne-o smulgem singuri si o risipim in vant
cu totii aripi am primit in dar
acum le-avem...apoi le pierdem iar...
 
 
 
o aripa
si inca o aripa
ca vocile-mpreuna
o aripa
inca o aripa
atatea voci s-aduna
si iar
si iar
usoara sau grea
simti cum intra-n cor
si vocea ta...




.







2 comentarii:

geanina spunea...

adevarat ai zis!
s-abia ce le gasisem..
si tare fericita mai eram.
ma ridicam la cer si tot era un vis.
acum nu le mai am...ele-au plecat.
si-au luat zborul lasandu-ma pe mine.
si doamne, cat am plans si-am implorat....

erys spunea...

@geanina:
...doar zile trecatoare
aripi de pasari calatoare :)
te poop!