joi, 13 septembrie 2012

Show me the way


mâine nici nu ştiu cum o să-mi trăiesc viaţa
n-aş vrea ca mâine să semene cu un ospăţ din cele îmbelşugate
cu stridii, supe de ţestoase, cocoşi în aluat
privighetori, lampadare roşii, râuri de ciocolată
iezi abia născuţi, pene de păun, sălbăticiuni pe jar
unde nu după multă vreme să vină careva
şi să spună:
gata, gata, totul se va sfârşi în curând!

spune-mi că mâine o să fie un basm...
căci nu ştiu vreun om să nu fi avut nevoie măcar odată în viaţă 
de un basm.





                                

10 comentarii:

geanina spunea...

De basm o sa fie maine
Cu ciripit de pasarele.
Cu miere, flori si acadele.
Si toate astea pentru tine.....;)

erys spunea...

@geanina: lol...e craciunu' maine, uraaaa!

Oana spunea...

Să-ți fie basmul o poveste adevărată, îți doresc!

erys spunea...

@Oana: am "rasfoit" doar cateva file.pare adevarat...dar pana la sfarsit mai este destul :)

Vasile Dumitru spunea...

Buna dimineata!
A fost odata un...
Am uitat basmul. Oricum "versurile" lui, oarecum asemanatoare, se incheiau cu "mesle bogate, uneori, sunt momeala"!
Problema este cum descoperim uneori-ul!

Brandusa spunea...

Ce-i maine si nu-i azi??!
Zi-mi ??!! :)

Anonim spunea...

Dragă Erys, cu toții avem nevoie de basme ! Măcar ele să ne mai ridice...

Mult timp, nu am știut pe unde mai scrii, pentru ca blogul tău vechi (sau, era tot acesta cu o altă înfățișare ?) avea acces limitat.
Oricum, nici eu nu am mai trecut pe bloguri de multă vreme...

Mă bucur să te regăsesc la fel de realist-visătoare ca și înainte !:)
Pup, și îți doresc să îți trăiești viața ca pe o sărbătoare ! (Asezonată cu bune bucate, așa cum știi tu să faci !)

erys spunea...

@Vasile Dumitru: pai dupa ce participi la cateva mese dintr-acestea si pleci de-acolo tot flamand sau cu o nota de plata nemeritata, pe viitor le eviti...:)

erys spunea...

@Brandusa: "maine"...se vor hotara si mai multe decat azi :)

erys spunea...

@Florina: Florina, Florina...cat ma bucur ca te vad. s-au petrecut atat de multe. sunt sigura ca si la tine si la mine...asa am ramas, cum ma stii. ma inec si ma salvez continuu...:)
te pup si abia astept sa vorbim!
iti multumesc pentru cuvinte si-ti doresc numai bine si frumos in viata ta! :)