joi, 19 iulie 2012

Leapşa de la Pătrăţel










11 lucruri despre mine...

câteva kilograme în plus
câteva păsărele în plus
câţiva fluturi în plus
nu port tocuri decât obligată
nu-mi cunosc stăpânul
nu fac promisiuni gratuite
iert uşor
plâng uşor
uit repede
uit greu
nu întârzii

şiii...întrebările lui Pătrăţel

te trezeşti uşor?
no. de la o vârstă chiar deloc.
îţi place să faci mişcare?
da. chiar când stau.
ai un hobby?
mai multe.
colecţionezi ceva?
cercei.
ţi-ar plăcea să faci o călătorie în timp?
mi-ar plăcea ca un vis care se repetă prosteşte să continue. acolo sunt cu câteva secole în urmă, mă plimb pe alei pietruite, călare pe un cal.
cum ar arăta o zi perfectă pentru tine?
una în care să aibă loc toate anotimpurile.
ai vreun vis care nu s-a împlinit? dar care s-a împlinit.
am mai multe care nu s-au împlinit şi mai multe care s-au împlinit.
cum reuşeşti să treci peste greutăţi sau probleme?
uneori am soluţia la îndemână, alteori am răbdare.
ai vreun anotimp preferat?
trei în afară de vară.
cum te-ai descrie într-un cuvânt?
complicată.
ai vreun animal de companie?
acum, nu. am avut, dar murit.












8 comentarii:

pandhora spunea...

imi place de tine :)

erys spunea...

@pandhora: multumesc! nu e un motiv, e doar un moment potrivit sa spun ca ramane valabila si reciproca :)

geanina spunea...

esti tare faina! :)

erys spunea...

@geanina: da' ce zici de tine? si mai tanara si mai faina! :)
multumesc!

Cristina Lerinț spunea...

Cred că la mine partea cu trezitul devreme s-a manifestat din fraged pruncie. Încă nu-mi place să mă trezesc de dimineață! :)

Oana spunea...

Complicata sa fie... :) e mai fain asa :)

erys spunea...

@Patratel: nici nu stiu prea multe persoane carora sa le placa :))

erys spunea...

@Oana: pana la urma, ce e simplu? totul si nimic :))