sâmbătă, 28 iulie 2012

Despre dragoste

aici, departe
îmi amintesc cuvintele lui cehov...
"femeilor nu le plac poveştile de dragoste pe jumătate;
dacă e să fie miere, atunci să fie şi o lingură;
dacă e să fie o întâlnire, atunci să fie desişul cel mai ferit şi mai sălbatic"...





22 de comentarii:

Vasile Dumitru spunea...

superb!
week-end placut!

Oana spunea...

unii vor cu polonicul :)
să "dragostești" cu nădejde! te pup!

Cristina Lerinț spunea...

Eu aș dor un borcan dacă se poate! :)

Vera spunea...

Stia el ce stia!

RobertN spunea...

E mai dulce o lingura de miere decat un butoi de otet:)

geanina spunea...

cu mierea hmmm...nu-i pe placul meu insa cu desisul m-a nimerit :)

erys spunea...

@Vasile Dumitru: multumesc! o duminica placuta sa ai! :)

erys spunea...

@Oana: cu polonicul se termina repede si poate face si rau :))
multumesc, asemenea! te pup!

erys spunea...

@Patratel: orice este posibil. doar un borcan? :))

erys spunea...

@Vera: stim si noi, d'aia ne place :))

erys spunea...

@Robert: nu te contrazic deloc. si asta pentru ca ai dreptate :)

erys spunea...

@geanina: no no no. fara putina miere nu se poate :))

Anonim spunea...

- nu miere!!! bereeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
așa!
:))

erys spunea...

@ben: daca e sa fie bere, atunci sa fie si-o halba :))

Anonim spunea...

cum așa??? fără muzică?! :)
http://youtu.be/1eMLYrlp_P4

C.L.M. spunea...

femeile mereu vor mai mult:D

Anonim spunea...

http://youtu.be/WaFMC8ODHf0
- cadoul, Erys!!!
:)

erys spunea...

@ben: multumesc din nou, prietene! :)

erys spunea...

@C.L.M.:...numai femeile? :))

Anonim spunea...

mă simt onorat, Erys!
o zi frumoasă!
:)

Joker spunea...

Draga mea erys am un comentariu pe care nu aş putea să nu ţi-l supun atenţiei.
Se pliază....perfect.
http://dordedoi.wordpress.com/2012/08/01/sange-si-piatra/#more-1562

erys spunea...

@Joker: iti multumesc pentru trimiterea la "rasfoirea" comentariului tau despre iubire...
"Nimeni nu pare a fi dispus sacrificiilor.
De, ce?Poate fi răpus oricând".
in locul unui altfel de raspuns, permite-mi sa iti recomand din scrierile lui Octavian Paler "Momentul Waterloo"...:)
o seara placuta!