luni, 5 martie 2012








hai mai bine să mai stăm de vorbă.
hai să vorbim despre stelele care nu clipesc.
sunt perfecte de-aceea nu clipesc.
şi noi suntem perfecţi.
suntem perfecţi şi mâinile noastre pot face orice.
suntem perfecţi dar nu putem face un lucru.
şi nu numai un lucru.
nu ne putem mângâia singuri pe spate.
nişte aripi ne-ar fi de folos.
pentru asta ar trebui să fim îngeri.
păi să facem tot posibilul ca să devenim îngeri.
niste îngeri pe pământ.
asta e cam greu pentru oameni.
e greu dar e o victorie.
victoriile sunt grele pentru oameni.
sunt grele pentru că ies la iveală prea târziu.


13 comentarii:

Oana spunea...

asta dacă ies vreodată la iveală...

pandhora spunea...

ne dorim sa fim victoriosi...uneori chiar avem senzatia ca suntem...
suntem oare?
totul e doar iluzie...
e mult mai bine asa...

geanina spunea...

nici eu nu clipesc cand privesc in ochii care-mi plac...si pot privi la nesfarsit:). doar ca nu sunt o stea, de unde rezulta ca nici perfecta nu sunt :)). zi faina...

dmd. spunea...

..mi-ar fi perfect să-mi reușească lucrurile simple..:)

erys spunea...

de obicei victoriile ies la iveala...insa pana atunci, cei carora le apartine efortul ori traiesc in umbra, ori se trec...

erys spunea...

cand oamenii au puterea sa accepte ceea ce nu se poate schimba si forta de-a schimba ceea ce le sta in puteri, se pot numi victoriosi...:) dar multi oameni cred in iluzii, e adevarat!

erys spunea...

cand privesti in ochii care-ti plac, esti perfecta pentru ca sclipesti de fericire! :)
seara faina si tie!

erys spunea...

cantareste lucrurile si puterile tale...apoi alege doar ceea ce iti poate reusi. daca nu-ti reusesc, inseamna ca lucrurile nu sunt atat de simple :)

Catalin spunea...

Dacă pocnești din degete...stelele vor clipi :)

erys spunea...

imi place nespus de mult cum le potrivesti...:)

Vera spunea...

Geniale ideile pe care le-ai inclus in randuri atat de concentrate si profunde...bravos!
Te imbratisez!

erys spunea...

multumesc, vera!
te imbratisez si eu!

geanina spunea...

vaiiii...ce-mi place cum le potrivesti :))))