miercuri, 25 ianuarie 2012

Stai

e frig.
plouă.
bate vântul.
lumea fuge de ploaie.
lumea vrea să-şi uite necazurile.
ne certăm.
nu ştiu ce moment e ăsta.
parcă n-ar fi.
mă uit la tine.
adică la mine.
şi strigi?
nu poţi.
şi urli?
nu poţi.
şi te lupţi?
nu poţi.
ne privim mereu.
nu doar acum.
peste ceva vreme mă va înghiţi timpul.
ba pe toţi.
toţi suntem condamnaţi
să rămânem cu visele fărâmate
să ne cărăm singuri rămăşitele.
aş plânge.
m-aş plânge.
nu se poate.
m-aş baza pe ceva.
nu-i pe ce.
stai şi te uită.
nemişcată.
e frig.
ba e cald.
şi plouă.




31 de comentarii:

Catalin spunea...

E un frig mic, ninge și bate vântul :)

Lavinia Dance spunea...

in concluzie, e o ciudatenie.

geanina spunea...

pe peretii goi
umbre reci
poate e timpul

erys spunea...

ploua in dusmanie aici :)

erys spunea...

ca de cele mai multe ori :)

erys spunea...

s-au ascuns umbrele
pereţii reci ticăie
a sosit timpul?

geanina spunea...

il zaresc
pare trist de frig
si vise

erys spunea...

e el, aşezat
într-un ungher
al minţii

geanina spunea...

o cana de ceai
fierbinte
mangaie gandul

Anonim spunea...

o sticlă de bere.
(împrejurarea-o cere!)
:)

erys spunea...

şi absoarbe chipul
făcându-l asemeni lui
palid, măsurat, amestecat

erys spunea...

mai bine un pahar cu vin
ca viata sa se duca lin...:)

Cristina Lerinț spunea...

E viaţă! Cu bune şi cu rele.

Anonim spunea...

mă 'ndoiesc că de bei vin
viața o să decurgă lin... :)

erys spunea...

altfel n-am mai scrie despre ea...:)

erys spunea...

din vin omu'a facut simbol
accentuindu-i noul rol... :)

Anonim spunea...

vinu-i negru, icra-i neagră...
asta mi se-n'tâmplă Erys!
uite-așa. de-o viață întreagă.
:)

erys spunea...

de unde vin?
dintr-o rascruce
de gust pelin
si altul dulce
:)

Anonim spunea...

o! da' fain grăiești tu, Erys!
de pe plaiul lui Neculce...
:)

Anonim spunea...

zău că-i vine lu' băiatu'
să bea vin și să se culce.
:)

erys spunea...

multam, ben! acu' ce mai graiesc si eu :)

erys spunea...

vezi? somn usor vinul aduce :)

Anonim spunea...

ăăă...
când bei vin dormi???
jale...
:)

erys spunea...

eu nu, tu ai zis!

Anonim spunea...

da.
nica nu mai zic!

Oana spunea...

Sunt condamnată să te citesc continuu...și să-mi placă :)

Anonim spunea...

uite că zic;
- noapte bună Erys!
:)

Vera spunea...

un text plin de intensitate....foarte frumos!

erys spunea...

multumesc! placerea e reciproca, iar tu stii foarte bine :) si mi se pare minunata aceasta tesatura imbietoare de ganduri intre noi...

erys spunea...

ben, n-am apucat sa-ti multumesc, caci net-ul s-a dus in vant seara trecuta...
iti multumesc abia acum, cand totul pare ca a revenit la normal :)
o seara placuta sa ai!

erys spunea...

ma bucur ca l-ai gustat si-ti multumesc, draga vera!